

Rdzenie termowizyjne FLIR
Kamery termiczne z serii FLIR Camera Cores są zaprojektowane dla łatwego i efektywnego zintegrowania platform i zespołów urządzeń i wyniesienia ich na wyższy poziom. Producenci OEM projektują i integrują moduły FLIR core w systemy, które są później sprzedawane pod nazwą i logiem danej marki.
- Muon™
Muon jest skalibrowanym podzespołem dla niechłodzonych kamer termicznych wyprodukowanym dla udrządzeń termicznych OEM do zintegrowania go z ich własnym sprzętem do przetwarzania obrazu. Jako „silnik” kamery termicznej o idealnie zoptymalizowanym rozmiarze, wadze i mocy, Muon potrzebuje jedynie standardowego zasilania dla urządzeń wideo i protokołów komunikacyjnych do wygenerowania poprawionych wyjść układu CMOS. - Lepton®
FLIR Lepton jest najbardziej kompaktowym , długofalowym (LWIR) sensorem dostępnym jako produkt OEM. Rodzielczość 80×60 pikseli została spakowana w kamerę nie większą od dziesięciocentówki. Ta innowacyjna kamera jest stworzona po to, żeby funkcja termowizji była dostępna dla urządzeń mobilnych i ręcznych, a także dla małych kamer zamontowanych na stałe. - Quark 2
Stworzenie FLIR Quark to duży skok na przód w dziedzinie rozwoju technologuii dlugofalowych kamer termicznych, Quark zapewnia nowoczesność i rzetelność w kompaktowym i lekkim opakowaniu. Innowacyjny design FLIR Quark prezentuje super cienkie opakowanie dla mikrobolometru. - Tau 2
Tau 2 to urządzenie nowej generacji z rodziny produktów FLIR Tau. Dwie główne różnice to wzmocniona eletronika do przetwarzania obrazu i niechłodzone sensory FLIR 336×256, 17μ-pitch (0901). - Tau 2 Low Res
FLIR oferuje również trzy tańsze wersje Tau 2 dla aplikacji, które nie wymagają przetwarzania obrazu w wysokiej rodzielczości: Tau2 160 a 160×128 o zakresie widmowym 25 μ-pitch, Tau2 162 a 160×128 z zakresem równym 50 μ-pitch, i Tau2 168 a 160×128 z zakresem 34 μ-pitch. - PathFindIR II
PathFindIR II jest niechłodzoną kamerą termowizyjną o rozdzielczośći 320×240 w przystepnej cenie, która daje kierowcom możliwość dokładnego widzenia w kompletnej ciemności, jak również przez dym, kurz i lekką mgłę. Wbudowany wykrywacz pieszych i zwierząt pozwala kierowcy na określenia ryzyka na drodze.